Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Poco-poco


Salam semuanya...
Alhmdulillah keje ku dh tak brapa nk bertimbun dah skrg..so smlm n arini aku ade masa untuk meng 'update' kan blog kesayangan ku ini.
Cuma task seterusnya adalah tunggu VO untuk di masukkan dlm .swf
So tunguuuuuuuuuuuuuuu ajelah sbb tu luar dr task aku.

Ok untuk pagi ni misi aku nk search kat YouTube,senaman poco-poco.(*curi masa sat..:D)
Sbb aku nk wat excersice tu. Almaklumlaa Drumstick ku dah gebu gaban.. hahhaa
Mmg itu menjadi misi ku skrg...
Bkn sbb nk kurus tp aku nk kurangkan berat badan nie..makan ok aku kawal..tp lemak still jgk nk lekat2 kat drumstick nie.

Ok...nanti bler berjaya ku jmpe VC tu..akan ku update kan di blog ku ini yek..mana tau ade jugak yg berminat kan..

*Sharing is caring*
Peace!!!!

0 comments:

Post a Comment