Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Kalau berkalau...


12 tgh arini semuanya akan terjawab.Keputusan TEMUDUGA DPLI AMBILAN JULAI 2009.


tp aku taknk semak keputusan tu..aku mintk ayah yg semak kan..sbb aku tak yakin nk wat semakan sndiri..





kalau laa dapat..


kalau laa dapat,terus aku sujud syukur pd Ilahi...bersyukur sgt2...


terus aku wat surat notis berenti keje..esok serahkan pd bos.


terus aku siapkn keje2 ku yg berbaki,sbb taknak bebankan pd ahli2 team yg tertinggal...








Tapi...





Kalau laa tak dapat,aku teruskan kerja nie...


Kene ingat apa yg Allah dh tentukan utk aku,itulah yg terbaik...


Aku truskan usaha untuk interview PTM SPA pulak pd 23hb nie..kene usaha lg. Nak tau takat mana aku mampu dlm interview tu..sbb kegagalan sebelomnyer mampu membangkitkan semangat aku lagi...


Seterusnya aku redha dengan keputusan yg telah ditentukan...








mood skrg: nervous+muke tak keruan



2 comments:

NorHidayah said...

dayah pun interview SPA...PTM esok!

arezu said...

dayah,dpt tak DPLI?

Post a Comment