Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

pasti ku merindui...


Emm..entry ni utk aku...
hehe..sebabb tinggal week nie je aku leh merayap-rayap kat BP..sedut aircon free kat Carrefour,SquareOne ,BpMall... leh jln-jln ngn adik2 kalau aku boring2...
Week ni aku kene setelkan semua persiapan utk aku masuk blaja blk..
Setakat nie..half siap..yg tinggal nk beli adalah tunggu gaji aku..ahaks..takde gaji takleh laa nk berbelanja..

But nasib baik ade insan-insan yg ehsan pd ku..huhu..
Setakat nie,medikat check-up setel,pengesahan sijil ODW
Surat resign dah beri pg td...
So seterusnya aku tunggu pengesahan sijil-sijil ku smpai tghari nie...

Before we end..below adalah pic-pic ku ngn adik ku..masa jln2 sedut aircon free kat BPMall..badan panas sbb last saturday mkn durian mayak sgt..:D


.:PeaCe:.

.:Ready to Poco-Poco:.

0 comments:

Post a Comment