Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Last Day!!


Salam semuanya...
Alhamdulillah akhirnya smpai jugak harinya...
Hari ini last day aku keje as R.A kat K-Utech Sdn.Bhd.
Hari ni kene pack2 brg2 peribadi aku supaya takde apa yg tinggal kat opis nie..ikutkan rekod aku laa paling lama bertahan dlm projek nie..alhmdulillah..projek ni pon dh nk siap

Sepanjang one n half year aku terlibat dlm projek nie..sgt2 byk pengalaman yg aku dpt...
Dlm tempoh tu jgk..aku tau erti strees keje...tapi strees tu akan terubat bila problem dpt di selesaikan..contohnyer mcm keje2 aku ni byk libatkan development..libatkan coding..mmg strees kalau tak dpt selesaikan..tapi aku cuba..cuba n cuba serta usaha cr penyelesaiannya..kerana AKU YAKIN SETIAP MASALAH TU PASTI ADE JLN PENYELESAIAN..
jadi bila aku dapat jawapan kpd penyelesaian tu..MMG HARI KERJA AKU SGT2 BERSINAR2..bangga jgk sbb dpt selesaiakn masalah...

Mmg dlm tempoh kerja ni byk mengajar aku..

Utk tempoh setahun akan dtg,mgkin aku akn ke bidang pendidikan...
Bidang yg sgt2 aku inginkan..
Cuma aku berharap dlm tempoh setahun pembelajaran di UPSI,semuanya berjln lancar...
kawan-kawan,doakan saya berjaya ya..

Finally,aku secara terbuka memohon maaf kepada kalian semua sekiranya aku ada terkasar bahasa,terlebih bergurau,ter'smallkan heart' kalian semua..
Mohon maaf ..(*dh mcm raya lak :D)


~Sekian~
.:Peace:.

1 comments:

. said...

selamat datang ke tg malim. :c:

Post a Comment