Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Rindunyer kat kowang-kowang









salam smuanya...


hari nie aku takde kelas..so dpt gak la on broadband....dah 2 weeks kat cni..alhmdulillh,leh terima dh kenyataan..hahhahahahahah..kenyataan yg assignment mmg byk



tp takpe,,tu semua ilmu...




skrg nie aku duk mengira hari bila nk jumpa buah hati n nak blk..hehehee..rinduu kat buah hati tercinta..

opismate dulu pon aku rindu jgk..ni yg nak upload pic last ngn diorng-diorng b4 aku 'fly' ke tg.malim..hahahaa...ktorg pi mandi air terjun bekok..


kat bawah ni pon mereka-mereka yg ku rinduuu....

keluarga ku yg tercinta~



~ibu dan ayah ku~

adik ku yang selalu bercita-cita nk kurus mcm aizat..hahhaa

amil yg comei..td br pas call dier..hehhee..rinduu tol kat adik aku nie..



~kak ngah~
-pic ude takde sbb dier bknnyer suke bergambo..hahaa








0 comments:

Post a Comment