Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Aku di sini...


Salam semua nya..lama sudah rase nya tak update ceritera ku..yeah!! aku skrg dah pindah negeri dah..merantau mencari ilmu..huhu..

skrg aku berada di UPSI ambil DPLI..
pengalaman dah 2 hari kelas ni..mmg best!!
pagi dlm jam 9pg aku dh berjln kaki menuju ke bus stop yg memakan masa dlm 15-20 minit berjln..then aku tunggu bus ke kuliah..bila masuk kuliah jumpa pulak kawan-kawan baru yg mmg sgt2 best!!! kak ila,kak nik,ijan,OD,mei yi,aisyah a.k.a ecah...mmg best dapat kenal kalian semua...

tak rase sunyi aku di sini wlaupon dlm hati nie mmg laaa slalu ingat famili..huwahahaa..
kehidupan aku sabagai student balik laa..bergelumang dgn assignment yg berlambak..tp apa-apa pon aku ambil tindakan +ve kerana semua tu adalah satu proses pembelajaran untuk aku menjadi seorang pendidik..YOSH!! GAMBATEH ADZURA!!!

untuk famili ,tunang serta kawan-kawan ku..doakan aku berjaya menjadi pendidik supaya dapat mendidik anak bangsa..insyaallah...

1 comments:

Aishah Hashim said...

Yahhh yahh ganbatte ne.. selamat mengharungi segale assignment yg melambak-lambak tuss!! mmg banyak semua subjek pun ade!! huwaawawawawa!! gile banyakkk!!! :f:

Post a Comment