Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Weekend ku


last weekend that means saturday n sunday..mmg sgt2 syok + penat jgk aku nie..hahaa..penat berjln..yelaa saturday hang out ngn best frend ku..mahanim..jln punya jln..smpai laa aku beli suar wane puteh (hehe..itu pon atas cdnag best friend ku..thanks nim)..mmg asal ko ngn ko je..ko yg tlg carikan suar utk aku..hehehe..mmg ko pakar seluar kot..haa..then kami msuk -kedai -kuar-kedai..sampai laa termasuk BpMall-terkuar Bpmall then pi summit..hahhaa..tp kat BPMall tu smpat jgk laa ktorng mkn2..haa.kat summit tu laa br aku cr frame gambr..sbb nk letak pic ku n my ucuk..hehe..then hang kat dinding bilik..emm..jln punya jln kat summit tu..smpai laa ktorng msuk kedai bear..YA ALLAH MMG GERAM GLER2 KAT BEAR2 DLM KEDAI TU..cute n tembam2 bangat!!! geram2..nk take pic takot kne marah..so tak dpt laa aku capture pic..:-(


ktorg blk pkl 9mlm..heheh..itu lak hal hari sabtu..


esoknyer lak..aku berjln lg ke BPmall..ngn opismate lak..kak dila n dayah..ahaks..ktorng main boling lak..emm..syok2..sbb dayah bwk anak sedara dier..duk melayan si Faris tu..tp smlm mmg ramai gler org kat BPMall..sbb ade jgk display kereta2 yg dah ape tah jdnyer..taktau nk explain..tp yg aku tau mmg smart..nanti ku upload mana2 pic yg aku ade amik yek..


ahaks..kesimpulannyer ..mmg best weekend ku..

* next week mayB most excited kot..;-)




setia btol anim tggu resit suar ku..hehe..

ahaks..dpt laa take pic bear skit




brg2 yg di beli ;-)


yeah! dah hang dah frame tu!!

anak sedara dayah..pandai kan dak ni bergaya

mmg comei kereta ni




0 comments:

Post a Comment