Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

Lunch Time


emm..lunch tadi aku tak kuar mamam pon..stay opis je..sambil2 siapkan keje..but suddenly my opismate - aida nmpak 'X-fresh street surfers'..kat dpn je opis ktorng nie..nk kuar tp ktorng malu2..yelaa sbb takde org pon yg berkumpul..takkakn laa kami berdua nk pi lak kan..ahaks..nmpak sgt lak 'jakun' bebeno...


so kami tggu laa bebrapa minit..haa..after bebrapa minit..ade jgk laa group dak2 UTHM yg berkumpul..then brlah ktorng nie out dr opis..hahaha..then one of the X-fresh street surfers pon perasan ktorng then trus dier ajak join..so pe laaaagi..aku pon menibuk laaa..dpt laaa free roti gardenia..haha..ingatkan pas amik hadiah free trus bleh Blah..upenyer kene tggu..n jwb soalan..then dpt lg hadiah..


Bermulaa laa soalan2 yg tak bp aku nk ingat ape soalan nyer..tp utk soalan yg aku dpt jwb n dpt hadiah free ialah


S: Berapakan harga majalah 'Klik' di sini?? (smbil menunjukkan majalah tersebut)



J: *aku angkat tangan ngn selumbernyer n jwb.."Free"..hahaa..mmg laa free sbb diorng bkn jual..diorng bg free..but student2 UTHM agak keliru ngn soalan tu..hahaa..sib baik aku dpt jwb..so majalah tu milik aku laaa..



emm..ape2 pon mmg happy moment jgk laa lunch td..heheee..sure muke aku n aida ade dlm blog X-fresh nanti..hahaha



X-fresh Street Surfers


diorang-diorng


Barang-barang yang aku dapat :-D

1 comments:

Anonymous said...

Lucky girl dier ni...hehehe

Post a Comment