Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

aiseh..tetiba rinduuu sama adik2 saya laaa..


emm..suddenly at this time..I miss a lot my sista --Nurul A'in..cian laa hai kat adik aku nie..last sembnag2 ngn dier last week kot..b4 dier present assesment dier..dier bgtau aku yg mata dier tu dh jd ala2 mcm mata pontianak dah..hahhaa..KERANA!! dah bp hari tak tido..siapkan assessment..cian kan..sib baiklaaa time final year aku dlu tak mcm tu..emm..fyi my sista amik degree in Architecture Design..tu yg keje melambak bangat2..duit pon byk gune..tp setakat nie..hasil2 keje dier mmg kreatif2 aku tgk..nk suruh design2 tu takdelah sgt masalah..lain la aku nie..lukis org lidi pon mcm tak bp menjadi..hahhaa..haa..fyi also..all my adik pndai melukis2 nie..yg plg teror my brother yg no 2..amin..amiL lak pengikut setia abgnyer....ude lak...(my 1st brother..)..otak kretif jgk..skrg amik diploma Kujuruteraan Awam kat Poli PD...haa..yg tu kreatif ngn loya buruk dier..hahaha...emm..utk tgk hasil2 kreativiti adik2 ku...mayB next post i'll show u all of their 'art'..hehehe..kenelah aku mengelongkar rak2 buku diorng..hehhee...



my siblings..muuah!! Love them a lots!!

2 comments:

Ct Aida said...

chanteks sungguh layout anda!!! ;D
sya sukeeee...hehhee

arezu said...

saya pon sukeee..:D tp taktau laa smpai bler leh tahan..agak2 bosan tkr blk..ahaks

Post a Comment