Ceritera ku

Awan Nano

Lihat ke arah sana Serakan warna dan berarakan Awan Pabila terik panas Segera hadirnya memayungi diri Pabila kau dahaga Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya Pabila kau katakan Akulah awan itu yang kau mahu Begitulah awan nano Setia melindungi diri Tika panas mencuba menggores pipi Dan bibirmu Begitulah awan nano Sering saja tak terduga hadir Dan tak akan tercapai jejarimu Kasihnya Kasih tiada banding Setia tiada tara Bagaimanapun jua

4 February - Tunaikan Janji ku..


ermm..assalamualaikum..:) morning....
lama tak cerita..tp bkn nk cerita pon cuma..nk share ngn readers ape aktiviti ku mlm td..haa..me n my brothers pi ke carrefour + square One..nie pon atas tuntutan janjiku pd adik ku yg bongsu n adik yg ke -4..dr weekend aritu diorng request bwkkan ke sane...bler aku tnye..nk wat pe? si kecik tu menjwb 'amil nk jln2 je...lama dh tak jln2..'eleh..aku tau sbnrnyer diorng nk cr CD game baru utk PS2 diorng..so mmg terbukti smlm..mmg diorng pi sane pas aku beli brg2 ku kat carrefour..mmg pandai tol tau adik2 aku nie wat helah (madah berhelah gitu..)...hehee..emm..mlm td before 10pm aku kne smpai umah sbb nk tgk drama mertua vs. menantu..(must watch every Wed...)..so sementara tu adik2 ku mencari laa Cd game diorng tu..ape nama new game tu pon..aku tak amik 'port'..hehee...after selesai diorng membeli tu..aku blanja adik2 ku tu 'mengeteh'..hehee..mmg pandai si bongsu tu..siap leh ckp 'haaa.along yg ckp ekk..bkn amil yg nak..along blanja ek'..haha..4sure laa aku yg kne blanja..emm..adik-adik..muuah..Love u laa.hehe..then lg 5 minit b4 10pm..ktorng blk..smpai2 umah je..dah 10.10pm..fuh..smpat laa tgk drama feveret ku itu..hehe..



apa laa yg di cari oleh amiL tu yek.. xD

sementara tunggu diong..nila keje ku..*nk capture pic sndri segan lak.(risau org kata aku bengong kepaa kan..aha)


suke laa tu finally dpt jgk ape yg di idam..:)
amboi..sampai double check ye abg amiN..xD
last but not least..mestila ade pic kak long..hehe
`Daaaa~

0 comments:

Post a Comment